fredag 3 oktober 2014

Blev lite avis på alla som handlade böcker på Bokmässan ...

IMG_7758 IMG_7759Tyckte inte jag fick köpt särskilt många, hade egentligen inte råd heller, men när man går runt därinne på Bokmässan och dreglar över alla fantastiska böcker växer habegäret. Råkade av en händelse passera  Lars Lerin när han intevjuades, såg att han skulle signera lite senare men lyckades inte hitta tillbaka i tid. Hittade en annan plats där han skulle signera boken "Egna hem" men där ringlade den långa kön runt hela montern innan konstnären ens syntes till så jag gav upp. Men, när jag kom hem och tittade på mina fynd så hade jag ändå fått med mig en hel del godingar!' Dels flera böcker från Mörkersdottir förlag, både fantasy och historisk romance samt några Harlequinpocket (6 st för hundra spänn, orka motstå liksom). Tage på Camping av Ann-Charlotte Ekensten till yngste sonen och så Guillous senaste Att inte vilja se" till sambon ... och mig själv förstås.

1 kommentar:

  1. Fin bokhög ;-) Och trevlig blogg! Jag lägger upp länken hos mig så jag inte missar dina inlägg.

    SvaraRadera