söndag 15 december 2013

En morgon ..

... kollade jag som vanligt mail och sånt lite hastigt i mobilen och noterade att ett förlag ville bli fb-vän. Jag tänkte att det kanske var ett  sätt att göra direktreklam, och det har jag inget emot eftersom de verkar ha intressanta titlar i sitt sortiment.

Döm om min förvåning när förlaget hörde av sig lite senare och undrade hur det förhöll sig med en  viss roman jag haft liggande på skrivsajten Kapitel 1, för de ville gärna läsa hela manuset! Känns helt otroligt och jätteroligt förstås.

Just det här förlaget har jag aldrig skickat något manus till, eftersom jag inte trott att det jag skrivit passat deras profil, men nu expanderar de och vill ge ut fler genrer. Kanske inte just det manuset passerar nålsögat, det vet man aldrig, men att de ändå ville läsa ... wow, det ger verkligen en adrenalinkick.

Hur det än går  har jag verkligen fått  energi och inspiration att putsa färdigt somligt, slutföra annat och skriva helt nytt i massor!

Mvh/söndernypt arm

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar