måndag 1 december 2014

Nej, jag gick inte vidare i Harlequins författartävling.

Och det var väl knappast någon överraskning pga stenhård konkurrens och jag inte ens hade ett helt manus att visa upp.  Istället får jag nöjet att läsa och rösta på någon av de fem fenomenala bidragen som gick vidare i Harlequins författartävling ! Man röstar på finalisternas första kapitel samt kortfattade synopsis en gång per dag fram till den 15 december. Den som marknadsför sig bäst och får flest röster vinner.  Joråsåatte ... jag som knappt  har 100 facebookvänner och ännu färre irl hade troligen inte haft någon chans i finalen ändå ...  Nu kan jag skriva färdigt manuset med arbetsnamnet Köpmannens dotter i lugn och ro så får vi se om det blir något av det så småningom:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar