lördag 6 december 2014

En positiv recension av Spegelblänk!

Bokbloggen Boklysten har läst och recenserat Spegelblänk och skriver bl a så här:

"Spegelblänk är Marie- Louise Fritzéns debutroman och den hade faktiskt en mer intressant handling än vad jag hade väntat mig vilket gjorde mig riktigt glad, jag gillar positiva överraskningar.  Men allt är inte helt frid och fröjd, det finns också sånt som irriterar och stör lite. "


Både ros och lite ris alltså men ett övervägande positivt omdöme, så det känns jättebra!  Och  konstruktiv kritik är alltid tacksamt att få:)   För att läsa hela recensionen klicka här 

Häromdagen upptäckte jag att Spegelblänk försvunnit från Adlibris och det beror tydligen på att Mörkersdottir förlag byter distributör. Under tiden finns förlagets titlar bara som e-böcker hos t ex Adlibris och Bokus,  men häftade böcker ska vara på väg in.

Spegelblänk finns också att köpa i Mörkersdottirs webshop och så går det förstås bra att köpa signerade exemplar direkt från mig för 180kr + frakt:)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar