onsdag 11 november 2015

Julmarknad Tjolöholms slott

Tjolöholms slott ligger vackert belägen på en halvö i Kungsbackafjorden. Varje år arrangeras en riktigt stor och fin julmarknad i byggnaderna på godset.
Då finns tillfälle att gå en guidad visning inne i själva slottet.
Varje år brukar ca 25 000 personer besöka Tjolöholm under de åtta dagar som julmarknaden varar.
I år kommer jag att medverka på julmarknaden 13-15 november med mina böcker.
Följ länken för info om priser och öppettider, samt möjlighet att åka buss till Tjolöholm från Heden i Göteborg.
Till julmarknaden fredag 13/11 har jag fått några fribiljetter som jag tävlar ut. Joråsåatte ... det är braom man läser noga ... Jag har några entrébiljetter över och de gäller valfri vardag, dvs 13/11, 18/11 eller 19/11.
Entrén kostar annars 100 kr den dagen. Marknaden är öppen mellan kl 12-20. Anmäl intresse via kontaktformuläret i vänsterspalten eller maila louises3@live.se  och svara på frågan vem som lät bygga Tjolöholms slott. Vinnare utses och kontaktas torsdag 19.30och får biljetten som pdf.

2 kommentarer:

  1. Tack! :) Det är verkligen en jättefin julmarknad, för att inte tala om slottets julgran.
    Jag ser faktiskt fram emot att frossa i lite julstämning. Och knäckäpplen!

    SvaraRadera