måndag 16 november 2015

Tjolöholms julmarknad 2015

Har haft en trevlig och intensiv helg på Tjolöholms Julmarknad! Utmärkt arrangerat och roligt att stifta nya bekantskaper. P g a ensam i montern hann jag inte med att ta så många bilder, särskilt inte efter öppningsdags. Men de som blev har jag petat in  i Movavi photoslide, för jag kunde inte välja ut några enstaka. Fri julmusik hittade jag här.
De flesta utställarna kan man träffa nästa helg också, så passa på!
Att stå två helger kanske är värt att fundera på till nästa år, åtminstone om jag lyckas få till någon mer bok tills dess :)
I år hann jag tyvärr inte med att besöka alla utställningslokaler. Eller det fina slottet ...
Och nästa helg medverkar jag på författarevent i Kobergsgården så då kan jag inte heller åka dit.
Men om inte annat lär jag bege mig till Tjolöholm när filmkostymutställningen á la Jane Austen  öppnar 2016 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar