fredag 17 april 2015

Releasefest kanske? Någon?

Jamen, det skulle väl vara trevligt med en releasefest när Ljusets väktare släpps?  Ja, så klart varför inte? Då börjar det nog bli hög tid att ta tag i planeringen, mina förlagskollegor verkar ha bokat sina releaser ett halvår i förväg ...
Men var? Jag känner inte till Göteborg så himla bra och min första idé om att ha en tidsenlig bjudning i medeltida borg fick snabb skrinläggas p ga väldigt kostsamt.
En väninna har dock erbjudit sig att upplåta sitt hem i centrum och det är ju fantastiskt vänligt. Samtidigt vill jag inte ställa till med en massa besvär. Jag ska även titta på en central belägen lokal som både verkar jättefin och har ett överkomligt pris.Tänker att det är bra att bjuda på lite bubbel och tilltugg också ...
Men vem kan tänkas vilja komma? Jag känner inte så himla många pga nyinflyttad ...
Har hört talas om boksläpp där det endast kom ett par personer, men jag antar att det är något som kan hända vid eventuella framtida signeringar i bokhandel etc, så det är väl lika bra att vänja sig:)
Och när ska bokreleasen vara i så fall? Så snart som möjligt i samband med boksläpp 28 april. Förlaget föreslår ett par timmar en vardagskväll,  under helgen vill nog många hellre renovera sommarstugan eller idka båtliv. Men ev långväga gäster lär inte komma då? Gah! Beslutsångest extra allt! Ett lyxproblem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar