torsdag 23 april 2015

Om att skapa ett evenemang på facebook för bokrelease



Jag tycker det är komplicerat med alla tekniska finesser på fb och bloggar, men flera har föreslagit att jag ska skapa ett evenemang för min kommande bokrelease istället för enbart inbjudan. Så nu har jag försökt mig på det:) Jag lyckades inte fixa från min författarsida och jag hittar kan bara bjuda in mina vänner så det verkar som om något inte är rätt. Men här kommer (förhoppningsvis) en länk till Evenemanget där man även kan anmäla sig: Bokrelease Ljusets väktare
Eller det är i alla fall tanken, fast hur det ska gå till om man inte är inbjuden begriper jag inte. Man kan förstås maila mig eller titta in en stund ändå.  Så här ser porten till Litteraturhusets lokal ut ... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar